Ett år fullt av kärlek

Igår hade jag ett år med Elias, förstår inte vart tiden tagit vägen. Detta året har jag verkligen varit glad, det är lätt ett av de bästa åren men jag ska göra detta år dubbelt så bra! På vår ett års dag åkte jag hem till Elias och när han kom hem från träningen hade jag bakat en pizza, som var lite mycket kryddad men den var god ändå.  

Jag och Elias träffades faktiskt för första gången för ett år och tre dagar sen, allt gick så snabbt. Snabbt brukar oftast inte vara bra, men i det här fallet kunde det inte bli bättre. Vi hade snackat på Skype och kik sen första gången vi såg varandra på hockeymatchen mellan Täby och Dif. Och 1 och en halv månad efter är vi tillsammans, tillsammans med världens bästa människa. 


Jag älskar dig Elias ♡



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: