Sportlov

Inte bloggat på sportlovet eftersom jag inte alls haft lust och tid till det, eller tid har man nog alltid. Dock har jag inte gjort någonting på sportlovet förutom att shoppa, sova, äta och lite avicii nu på slutet. Mycket tid med killen såklart som det är på lov, dock är/var han skadad och fick då följa med på Avicii istället för att åka upp till luleå och spela match, det var nog inget som skadade då han fick följa med på något han verkligen älskar. 
 
Det var kul att se han så glad för att han får gå på något han älskar och få uppleva det med honom. Jag själv är ju mer för typ kent men självklart är avicii grym på det han gör och de är självklart att man inte spelar kent i högtalarna när man har fest. Tränings- och festmusik är det för mig det är inte så ofta jag sitter på tåget och lyssnar på avicii eftersom han låtar går på radio 24/7 men att se han live var en upplevelse.
 
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: