Sjuk

Jag är sjuk idag och det är verkligen hemskt. Svullen i typ hela ansiktet och man är verkligen ingen vacker syn. Elias överraskade mig igår för han skulle egentligen inte kommit men tyckte synd om mig så han kom till mig. Aldrig varit så rädd i mitt liv då han bara öppnade dörren och inte svarade när jag ropade, skräckfilmsvarning. Men så vi gjorde middag och gick och la oss ganska tidigt. Gick upp i morse och gjorde omelett och kände mig som en zombie för jag kan knappt prata och är svullen. Men vad ska man göra, skit virus man åkt på. Nu ska jag fortsätta ligga under min värmefilt och förhoppningsvis sova en liten stund. Såg ni snön ute när ni vaknade, jag själv fick lite självmordstankar då jag nu inte längre kan gå i de kläder jag har gott i tidigare i veckan. Skit snö.
 
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: